24 Δεκεμβρίου 2011

CoronaVirus - 01:25 (SixteenPads,Enrow)


(SixteenPads)
Βλέπεις εκεί ψηλα; Εκεί είναι η κορυφή.
Εγώ το λέω στόχο, εσύ απλή διαδρομή.
Δως μου εναν λόγο να συμβεί, σ΄απλή μετάφραση αφορμή,
με λόγια απλά: Κράτα απόσταση, δεν θέλω καμιά επαφή!
Αν δεν είναι ραπ αυτό είναι σίγουρα φωτογραφία,
μέλος συλλογής από παιδική πορνογραφία.
Είσαι πίσω; Ναι, ξέρω απέχουμε πολύ.
Θες καιρό να ΄ρθεις εδώ, μα τότε εγώ θα είμαι εκεί....
(Enrow)
Υπάρχει διαφορά από MC σε MC,
Ένα είναι το crew, το όνομά του CO.V.
Ο ήχος μας ηχεί από την ανατολή,
στο πέρασμά του σέρνει οτιδήποτε βρεθεί.
Ο Βράχος μας τσουλάει για να έρθει να σε βρεί,
δεν μασσάει απο εμπόδια θα μείνουν λιγοστοί.
Εξαφάνιση του είδους τους όποιοι την έχουν δει
και άλλοι λίγοι που θα μείνουν γιατί δεν μας έχουν δει.
(SixteenPads)
Ψάχνετε θέσεις; Οι θέσεις είναι λίγες και έχουνε πιαστεί,
όποιος προλάβει την πρεμιέρα "Νέα εποχή".
Φτιάχνω το θίασο, εσύ βλέπε τη σκηνή
και μη σε απασχολεί καθόλου το θέμα μουσική.
Είμαι κορώνα, είμαι Styles, βυρωνιώτης που του πάει,
είμαι ρόδα που κυλάει, κυλάει, δεν σταματάει...
Είμαι το νέο ρεύμα και η παλιά σχολή μαζί,
Είμαι ραπ όσο δεν θα είσαι ποτέ σου εσύ!

1 σχόλιο: